Slušajte muziku

Muzika je čarobna!

Internet zavisnosti

leave a comment »

Upravo pohađam jedan domaći, online seminar, koji između ostalog, govori i o Internet zavisnosti.

Evo jednog, sasvim ličnog razmišljanja o toj temi.

Ako uredno vodim svu nastavničku dokumentaciju u papiru – je to OK.
Ako sve to radim na gDrive-u, onda sam Internet zavisnik.

Ako redovno pohađam akreditovane seminare – to je OK.
Ako godinama unazad, u svakom trenutku istovremeno pohađam po 3-5 internacionalnih online seminara, na teme koje sama izaberem i o kojima nemam prilike da naučim (mnogo) na drugim off-line seminarima – onda sam Internet zavisnik.

Ako učim strane jezike svakodnevno, iz knjiga i uz pomoć kaseta – to je OK.
Ako ih učim online, na nekom sjajnom sajtu – onda sam Internet zavisnik.

Ako odem na koncert na Kolarcu, platim i po 7.000 din. za ulaznicu, potrošim 4 sata u jednom pravcu u putu do Beograda i još toliko nazad (pa mi se koncert možda uopšte ne dopadne) – to je OK.
Ako slušam koncert online, ne potrošim nikakvo dodatno vreme, ne potrošim novac, i ako mi se koncert ne dopadne, kliknem na „next“ – onda sam Internet zavisnik.
Ako mi se koncert dopadne, pa ga i snimim – onda sam neizlečivi Internet zavisnik.
Ako snimak stavim na Dropbox i pošaljem prijatelju – pravi sam Internet kriminalac.

Ako čitam knjige u papiru – to je OK.
Ako čitam knjige na nekoj online platformi, tipa Scribd, onda sam Internet zavisnik.
Ako imam hiljade besplatnih knjiga na telefonu i tabletu – onda sam neizlečivi Internet zavisnik.

Ako se gušim u zadimljenom kafiću, od dima ne vidim sagovornika, od preglasne muzike ga ne čujem – to je OK.
Ako koristim Google + Hangouts ili Skype u komunikaciji sa prijateljima, sa kojima ne mogu da se vidim uživo – Internet sam zavisnik.

E, pa dragi moji, Internet zavisnik sam – i tim se dičim!

Written by profmaja

25. februara 2015. u 12:45

Objavljeno u sasvim lično

Ostavite odgovor

